Tips For Upwork

Make you profile strong must add portfolio
Sirf un jobs par apply kren jin par apko 101% yakeen ho k ap kr skty hen
Proposal ma apna bary ma btany sy client ki problem kesy solve kro gy wo likhna or zada lamba ya lengthy proposal mt likhna kisi ko impress krna k lia ek line he kafi hoti hai
Proposal peragraph ki shakl ma likhna professionals ki trha
Grammarly application/ Extention use kren English ma errors sa bachna k lia
Client ka hiring rate, total spent, or payment varification lazmi check kren ta k job k chances zada hon agr hiring rate zada hai to zada chance hon gy
Hamesha new jobs pa apply kren or agr koi aysi job jo 2,3 din phla ki ho to us job k necha jis jgha proposals or qualifications ka likha hota waha agr a raha ho last view by client 2 hours ago, 1 hours ago or client kisi ka interview na la raha ho to waha lazmi appy kren chance zada hota hai wo job milna ka b
Agr apna Upwork ki membership buy ni ki to hourly rate wali job pa client ka average hourly rate likha hota average rate k hesab sa hourly rate put kr dana
Client k feedbacks ma mostly freelancers na client ka name b mention kia hota e.g It was a great experience to work with Mr ABC
Or newbies hen agr to jis client ki spent 1k$ k arround ho ya les ho to us par apply krna coz wo fresh logo ko he zada hire krty hen low rate dana k lia
proposal k sath apna previous work lazmi attache kren
Upwork par fake jobs b ati hen kbi unverified payment wali job par apply mt krna or agr client ki spent kam hai mean 200,300$ or usna ek do lines ki job post ki hai us par b apply mt krna q k wo ya to reviews saller hoty hen ya fake
Jab ap proposal likh len sara to ek dafa job wali post par ja kr page reload kr k dakhen k client na kisi or ko hire to ni kr lia
Recommended wala section ma sa job milna k chances zada hoty
or jin job par question puchy hoty hen to un k ans yes or no ma mt den proper ans den because client ko wo ans phla show hoty hen or apka proposal bd ma
Apna Connects wisely use kren hmesha


#عدیل اعوان