وہ طاقت جو اللہ نے ہمیں عطا کی ہے اس سے ہم نے کبھی فائدہ نہیں اٹھایا - اس سے فائدہ نہ اٹھانے والوں میں ، میں بھی آپ کے ساتھ شامل ہوں باتیں تو آ جاتی ہیں لیکن عملی طور پر ہم کچھ نہیں کر پاتے ہیں جب آپ محسوس کرتے ہیں کہ زندگی پر کوئی دبائو پڑا ہے ، کوئی پریشانی یا الجھن آن پڑی ہے ، تو اس وقت یہ دیکھنا ہوتا ہے کہ یہ دبائو جو مجھ پر پڑ رہا ہے اور میرے اندر جو گھٹن پیدا ہو رہی ہے یہ مجھے ایک نئی دنیا ، نیا سبْق ، نیا باب عطا کرنے کے لیے ہو رہی ہے - وگرنہ خدا ظاہر ہے نا انصاف تو نہیں ہے - وہ آپ کو کچھ عطا کرنا چاہتا ہے اور اس کا طریقہ کار یہ ہے کہ آپ کو چھوٹے سے امتحان سے گزار کر چیک کر رہا ہے- جب کوئی بچہ پیدا ہوتا ہے تو ماں کو تکلیف میں سے گزرنا پڑتا ہے وہ یہ نہیں کہہ سکتی کہ مجھے کہیں سے بنا بنایا کسی ڈیپارٹمنٹل سٹور سے مل جائے اور مجھے تکلیف برداشت نہ کرنی پڑے

I guess you came to this post by searching similar kind of issues in any of the search engine and hope that this resolved your problem. If you find this tips useful, just drop a line below and share the link to others and who knows they might find it useful too.

Stay tuned to my blogtwitter or facebook to read more articles, tutorials, news, tips & tricks on various technology fields. Also Subscribe to our Newsletter with your Email ID to keep you updated on latest posts. We will send newsletter to your registered email address. We will not share your email address to anybody as we respect privacy.